Ännu underbarare dag:)

Idag hade jag min sista skoldag för veckan. Uppenbarligen kommer jag inte ha så mycket skola som jag trodde. Så bara det var riktigt bra:) Sen efter skolan så åkte jag till Tama Plaza. Där mötte jag Naoko-san och en av hennes vänninor som bor i Hawaii. Hennes vän pratade så gott som perfekt engelska. Sen åt lunch och diskuterade allt möjligt, japansk kultur, japanska seder och hur det är att starta företag i olika länder. Det hela slutade med att jag blev erbjuden ett jobb i Japan när jag är klar med gymmasiet:) Det var nog dom roligaste 5 timmarna i Japan hittills:)
Efter lunchen som drog ut på tiden så åkte vi hem och började laga mat och fortsatte diskutera.
Nu är kl 22.00 och jag är illamående mätt och rikigt trött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0