En månad i Japan:)

Ungefär iaf, en massa saker har hänt sen jag senast tog för mig att skriva här. I skolan har vi förberätt för skolfestivalen som är imorgon och övermorgon, min klass ska sälja en massa sötsaker. Min japanska börjar någorlunda duglig, och min svenska blir bara sämre och sämre..^^

Idag köpte jag också en kamera, så snart slipper ni alla mina dåliga mobilbilder:) Och om jag klurar ut hur jag ska lägga upp videor kanske ni får det med. Om nån vet nån smidigare bloggsida vart man kan ladda upp flera bilder i taget så säg till:)

Hursomhelst, eftersom min värdmamma och jag inte drar helt jämnt så kommer jag byta familj inom en månad. Så förhoppningsvis får jag lite närmare till skolan:)

Som vanligt så får ni klura ut själv vad bilderna kommer från.
Jag kan säga att den sista är skolans tillfälliga scen, byggd av skolbänkar..



Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas du får en trevlig familj att bo i.

2010-09-30 @ 21:11:38
Postat av: Keadi

Synd att det inte funkar :/ Men du är en fighter, du fixar det ;)

2010-10-05 @ 11:19:09
URL: http://keadi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0