Första skoldagen

Idag hade jag min första skoldag. På morgonen var tvungen att göra en presentation framför alla lärare på skolan och efter det en för min klass.
Det hela gick rätt bra fasten jag glömde bort en del av det jag tänkte säga. Sen hade resten av min klass prov så jag hade japanska med dom två andra utbyteseleverna till lunch.
Sen visade det sig att vi inte hade några fler lektioner eftersom resten av våra klasser fortfarande hade prov. Troligen så blir det så varje dag den här veckan.
Och all klubbverksamhet börjar också först nästa vecka. Efter skolan gick vi till Sagami-ono och åt ramen på en resturang. När jag tagit mig hem så somnade jag nästan på en gång.
Ikväll kanske jag ska åka och hälsa på en bjj klubb som ligger i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0