igår-Fredag

Nu har jag varit i Japan ungefär två veckor. Och Japan blir bara mer och mer intressant, och mer och mer obegripligt. Ibland är man lite osäker på om man faktiskt lär sig nått här, men i efterhand om man jämnför för en vecka sen tex så har man ju lärt sig mängder.

Igår hade jag skola som vanligt, tre timmar japanska och sen ledigt. Jag var tvungen att åka hem tidigt eftersom jag skulle träffa min koordinator och mamma för att diskutera matvanor. Det hela var världens komplicerade grej så om ni åker till Japan nån gång, ät allt ni får serverat så slipper ni en massa tjafs.
Det hela löste sig iallafall och efter allt pratande så kom min värdfar Katsumi-san hem från jobbet kollega från sitt jobb, och så kom Risa hem från sitt jobb med en kompis. Vi hade världens middag som tog ungefär tre timmar, vi åt Wagyu som vi grillade med vitlök, majskolvar, kotunga och allt möjligt. Det mesta var faktiskt riktigt gått. Och det gick åt två och ett halv förpackning med kött.
Efter allt ätande så bar det av till en karaokebar, nog den minsta någonsin. Knappst större än mitt vardagsrum hemma.

Jag tog också fler bilder från min skola igår och från när vi åt middag.

minsta karaokebaren någonsin:)

Kommentarer
Postat av: Ingvild

woooah !!

first dude is hugging dude, right ??



I like him haha . xD

2010-10-03 @ 13:44:03
URL: http://www.cherr.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0