Underbar dag:)

Idag var allt sjukt bra:) Dagen började som igår, japanska tre timmar, den här gången med en annan lärare.
Efter det så satt jag och Ville (finsk utbyteselev) och plugga lite i cafeterian.
Sen nu på kvällen så åkte vi till Tama Plaza och hämtade upp Katsumi-san, sen bar det av till en bjj klubb.
Det var verkligen underbart att äntligen få träna igen, klubben låg i en källarlokal så det tog en del tid att hitta den först. Träningen fungerade ungefär som den på kraftverket, teknikövningar med sparring efteråt. Jag och en fd amerikansk soldat var dom ända som prata engelska, men det fint funkade ändå.
Nu ska jag äta min ramen och sen sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0