30/7 - skolbesök

Naoko-san, jag och Riku-chan kom nyss hem från min skola. Jag hade en genomgång av schema, lärare och allt möjligt annat.
Skolan är väldigt stor, kanske har en 800-1200 elever. Och det har både undervisning på dagarna och på kvällen.
När jag köpt en kamera så ska jag ta några bilder. Det är tre nya utbyteselever den här terminen, jag, en kanadensare som heter Francis och en finne som heter nått med Villo i mellannamn.
Min lärare heter Houiki-sensei om jag kommer ihåg rätt. Sen så finns det en australiensisk utbyteselev som är korean som gått där sen början av våren.
Och så var den en till utbytes elev som jag glömt namnet på.
Sen så kommer alla i min klass vara två år yngre än mig, men det kommer säkert gå bra.
Hursomhelst, det hela verkar riktigt bra, vissa flickor har faktiskt skoluniformer fasten skolan inte har någon^^.
Jag kommer ha vissa obligatiska ämnen som biologi, engelska och idrott. Sen så kommer jag få välja några till på måndag tror jag.

Kommentarer
Postat av: alx

vilken start! massa intryck redan antar jag. du får se till att ta massor av kort sa att man ser vad som hander dar borta. hoppas att du far en bra klass samt trevliga foraldrar =)



hors sen igen,



alx

2010-08-30 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0